چگونه می تواند بیمار نفروپاتی فشار خون اجتناب از دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می تواند بیمار نفروپاتی فشار خون اجتناب از دیالیز

چگونه می تواند بیمار نفروپاتی فشار خون دیالیز جلوگیری از؟ شما می دانید، دیالیز یکی از درمان موثر نارسایی کلیه است، اما آن را به برخی از عوارض جانبی را در حالی که تسکین علایم. علاوه بر این، می توانید بیماری را درمان نمی نه جلوگیری از پیشرفت این بیماری است.

چه عوارض جانبی دیالیز به ارمغان بیاورد؟

دیالیز مفید است، اما استفاده طولانی مدت از آن یک سری از عوارض جانبی که شامل افت فشار خون، عفونت، کرامپهای عضلانی، خستگی، سردرد، تب، خارش پوست، تهوع، کم خونی، عدم تعادل الکترولیتی، پریتونیت، فتق و عفونی باعث بیماری و غیره

چگونه می تواند بیمار نفروپاتی فشار خون دیالیز جلوگیری از؟

دیالیز برای بیماران نارسایی کلیه پیشنهاد، به عنوان آن می تواند کمک کلیه ها شکست خورده به پاک کردن خون. همه ما می دانیم کلیه ارگان است که مسئول فیلتر خون و تولید ادرار است. در طی این فرآیند، مواد زائد تولید شده در بدن را می توان با مایعات بیش از حد به عنوان ادرار به عنوان همان زمان تخلیه می شود. زمانی که کلیه ها مجروح و عملکرد کلیه است به شدت دچار اختلال ها، مواد زائد است که باید توسط کلیه اخراج در خون انباشته. بنابراین اگر ما می توانید برخی از راه هایی برای بهبود عملکرد کلیه پیدا کنید، سپس بیمار را یک فرصت برای زندگی بدون دیالیز است.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از طب سنتی چینی، می تواند عملکرد کلیه های تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آنها را از آسیب بیشتر را بهبود بخشد. بنابراین با کمک این درمان، بیمار نارسایی کلیه دیالیز می توانید به تدریج اجتناب کنند.

اما این همه باید در کنترل خوبی از فشار خون، در غیر این صورت اثر درمانی می تواند به شدت تحت تاثیر قرار.

اگر شما می خواهید برای جلوگیری از دیالیز و یا می خواهید به کنترل نفروپاتی فشار خون خوب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در WhatsApp / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: